Flokk to „dom marek” oferujący szeroką gamę krzeseł i foteli, stołów oraz akcesoriów do przestrzeni biurowych. Jako lider rynku, czuje się odpowiedzialny za pracę na rzecz przyszłości w zdrowym klimacie i przy świadomym zużywaniu zasobów. W związku z tym, nieustannie dąży do wyznaczania standardów w zakresie zrównoważonego projektowania i produkcji.

Jako dom marek, Flokk łączy dziedzictwo i wiedzę dziewięciu różnych marek, z których każda ma własną historię do opowiedzenia, ale łączy je wspólny cel tworzenia innowacyjnych produktów z silnym naciskiem na zdrowie i dobre samopoczucie użytkowników oraz otaczającej ich społeczności. Flokk jest dostępny na czterech różnych kontynentach i działa w ponad 80 krajach. Flokk oficjalnie działa od 2017 roku, ale historia sięga prawie 150 lat wstecz. Ponieważ jesteśmy domem marek, nasza historia to też historia marek, na których zbudowana jest firma – a łącznie historia marek Flokk to ponad 400 lat. Najwcześniej, bo w 1872 roku, powstał Giroflex, w 1943 roku założono HÅG, a w latach 70-tych – RH i RBM.

HÅG, RH i RBM były markami założycielskimi Scandinavian Business Seating w 2007 roku, ale w miarę jak firma zdobywała nowe marki, rozrastając się poza swoje skandynawskie korzenie dzięki szwajcarskiej marce Giroflex, polskiej marce Profim i amerykańskiej marce 9to5 Seating, coraz bardziej potrzebna stawała się nowa nazwa, która odzwierciedlałaby rosnącą rangę i międzynarodowy zasięg organizacji. Flokk to po norwesku stado, a w swoim podstawowym znaczeniu słowo to oznacza grupę lub zgromadzenie. Ale może ono znaczyć dużo więcej. Flokk to grupa, którą definiuje wspólna idea lub cel. Chodzi tu o to, by być częścią czegoś większego od siebie, a jednocześnie pozostać w zgodzie ze swoją własną osobowością i tożsamością. Lubimy myśleć, że nasz Flokk to coś więcej niż tylko suma jego części.