Jaki fotel biurowy wybrać? Praktyczny poradnik

Jaki fotel biurowy wybrać? Praktyczny poradnik

Może się wydawać, że wybór wygodnego fotela biurowego nie może być skomplikowany. Rzeczywiście tak jest – o ile wiesz, na co zwracać uwagę przy jego zakupie. Odpowiednio dobrane krzesło biurowe musi zapewniać komfort siedzenia i optymalne dopasowanie do ciała nawet po kilku godzinach pracy, a dodatkowo powinno pasować do aranżacji i estetyki wnętrza. Dowiedz się,…

Kącik kawowy w biurze – jak go urządzić?

Kącik kawowy w biurze – jak go urządzić?

Wiele osób nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia bez kubka aromatycznej kawy lub herbaty. Nie inaczej jest w biurze, z którym oba napoje są mocno kojarzone. By móc jeszcze bardziej cieszyć się pyszną kawą w przyjemnym otoczeniu, świetnym pomysłem jest aranżacja kącika kawowego w firmie. Podpowiadamy, jak to zrobić! Dlaczego warto stworzyć kącik kawowy w biurze?…

jak urzadzic male biuro

Jak urządzić małe biuro? Poznaj porady ekspertów!

Mała przestrzeń potrafi być bardzo dużym wyzwaniem aranżacyjnym – dotyczy to nie tylko powierzchni mieszkalnych, ale i biurowych. Biuro to swoista wizytówka Twojej firmy, a wbrew pozorom niewielki metraż może skrywać ogrom możliwości. Podpowiadamy, jak urządzić małe biuro – zarówno w firmie, jak i w domu. Małe biuro – jak urządzić je funkcjonalnie? Nawet małe…

Jak urządzić gabinet? Stwórz eleganckie i komfortowe miejsce pracy

Jak urządzić gabinet? Stwórz eleganckie i komfortowe miejsce pracy

Choć gabinety najczęściej kojarzą się z miejscem pracy kadry kierowniczej czy zarządu, wcale nie jest to regułą. Domowy gabinet może stanowić przestrzeń do codziennej pracy każdego z nas – niezależnie od zajmowanego stanowiska. Jednak bez względu na to, czy jest to gabinet w domu, czy w biurze, powinien cechować się funkcjonalnością i elegancją, a zarazem…

Biuro w stylu loft – jak urządzić biuro industrialne?

Biuro w stylu loft – jak urządzić biuro industrialne?

Biuro w stylu loftowym to od lat jedna z najbardziej pożądanych aranżacji. Industrialne wnętrza odznaczają się prostotą, wręcz surowością, ale jednocześnie zachwycają elegancją, funkcjonalnością i komfortem. Marzy Ci się biuro loftowe? Podpowiadamy, jak urządzić przestrzeń w industrialnym stylu! Urządzamy biuro w stylu loftowym – czym wyróżnia się taka przestrzeń? Odpowiadając na pytanie, jak urządzić biuro…

kuchnia-do-biura

Kuchnia w biurze – jak urządzić ją funkcjonalnie?

Kuchnia często bywa nazywana sercem domu. A co z kuchnią biurową? Okazuje się, że też może pretendować do analogicznego miana – ostatecznie służy nie tylko do spożywania posiłków, ale również jest miejscem odpoczynku oraz spotkań i integracji pracowników. Jak więc urządzić kuchnię biurową, by była funkcjonalna, a zarazem pełniła funkcję przestrzeni do relaksu? Kuchnia w…

ergonomia w biurze

Ergonomia pracy przy komputerze. Ważne zmiany 2024

Ergonomia to pojęcie bardzo często stosowane w kontekście aranżacji przestrzeni biurowej. Na mocy ostatnich zmian w przepisach pracodawcy będą musieli jeszcze lepiej poznać tę dziedzinę i zadbać o dostosowanie stanowisk pracy do nowych wymogów. Czym jest ergonomia i czego dotyczą nowe regulacje BHP oraz ergonomii miejsc pracy? Co to jest ergonomia pracy? Gdy mówimy o…

Jakie meble do biura wybrać? Podpowiadamy!

Jakie meble do biura wybrać? Podpowiadamy!

Urządzanie biura składa się z kilku etapów, a jednym z nich jest wybór mebli dla pracowników. Jakie meble biurowe najlepiej się sprawdzą? W tym przypadku należy mieć na uwadze zarówno styl i estetykę, jak i wygodę oraz ergonomię. Istotna będzie również jakość wykonania wyposażenia, która zapewni wieloletnie użytkowanie. Poznaj wskazówki, które pomogą Ci stworzyć funkcjonalne…

Jak urządzić biuro? 10 praktycznych wskazówek

Jak urządzić biuro? 10 praktycznych wskazówek

Odpowiednie warunki pracy sprzyjają pozytywnej atmosferze wśród pracowników, ale też mogą zwiększać ich efektywność i kreatywność, co z kolei przekłada się na pozytywne wrażenia klientów czy kontrahentów. Uzyskanie takiego efektu staje się znacznie łatwiejsze dzięki przemyślanej i starannie zaplanowanej aranżacji biura. Jak jednak urządzić biuro i na co zwrócić uwagę na każdym etapie realizacji projektu?…

Akustyka w biurze – jak o nią zadbać i zapewnić komfort pracy?

Akustyka w biurze – jak o nią zadbać i zapewnić komfort pracy?

Akustyka w biurze ma bardzo duży wpływ na komfort i efektywność pracy. Jest to szczególnie istotne w biurach typu open space, gdzie panujący gwar może powodować dekoncentrację i rozkojarzenie, a przy tym jest utrudnieniem podczas rozmów telefonicznych z kontrahentami czy klientami. Jak więc zadbać o prawidłową akustykę w biurze? Dlaczego akustyka w biurze jest ważna?…