Biuro w stylu loft – jak urządzić biuro industrialne?

Biuro w stylu loft – jak urządzić biuro industrialne?

Biuro w stylu loftowym to od lat jedna z najbardziej pożądanych aranżacji. Industrialne wnętrza odznaczają się prostotą, wręcz surowością, ale jednocześnie zachwycają elegancją, funkcjonalnością i komfortem. Marzy Ci się biuro loftowe? Podpowiadamy, jak urządzić przestrzeń w industrialnym stylu! Urządzamy biuro w stylu loftowym – czym wyróżnia się taka przestrzeń? Odpowiadając na pytanie, jak urządzić biuro…

Kuchnia w biurze – jak urządzić ją funkcjonalnie?

Kuchnia w biurze – jak urządzić ją funkcjonalnie?

Kuchnia często bywa nazywana sercem domu. A co z kuchnią biurową? Okazuje się, że też może pretendować do analogicznego miana – ostatecznie służy nie tylko do spożywania posiłków, ale również jest miejscem odpoczynku oraz spotkań i integracji pracowników. Jak więc urządzić kuchnię biurową, by była funkcjonalna, a zarazem pełniła funkcję przestrzeni do relaksu? Kuchnia w…

Ergonomia pracy przy komputerze. Ważne zmiany 2024

Ergonomia pracy przy komputerze. Ważne zmiany 2024

Ergonomia to pojęcie bardzo często stosowane w kontekście aranżacji przestrzeni biurowej. Na mocy ostatnich zmian w przepisach pracodawcy będą musieli jeszcze lepiej poznać tę dziedzinę i zadbać o dostosowanie stanowisk pracy do nowych wymogów. Czym jest ergonomia i czego dotyczą nowe regulacje BHP oraz ergonomii miejsc pracy? Co to jest ergonomia pracy? Gdy mówimy o…

Jakie meble do biura wybrać? Podpowiadamy!

Jakie meble do biura wybrać? Podpowiadamy!

Urządzanie biura składa się z kilku etapów, a jednym z nich jest wybór mebli dla pracowników. Jakie meble biurowe najlepiej się sprawdzą? W tym przypadku należy mieć na uwadze zarówno styl i estetykę, jak i wygodę oraz ergonomię. Istotna będzie również jakość wykonania wyposażenia, która zapewni wieloletnie użytkowanie. Poznaj wskazówki, które pomogą Ci stworzyć funkcjonalne…

Jak urządzić biuro? 10 praktycznych wskazówek

Jak urządzić biuro? 10 praktycznych wskazówek

Odpowiednie warunki pracy sprzyjają pozytywnej atmosferze wśród pracowników, ale też mogą zwiększać ich efektywność i kreatywność, co z kolei przekłada się na pozytywne wrażenia klientów czy kontrahentów. Uzyskanie takiego efektu staje się znacznie łatwiejsze dzięki przemyślanej i starannie zaplanowanej aranżacji biura. Jak jednak urządzić biuro i na co zwrócić uwagę na każdym etapie realizacji projektu?…

Akustyka w biurze – jak o nią zadbać i zapewnić komfort pracy?

Akustyka w biurze – jak o nią zadbać i zapewnić komfort pracy?

Akustyka w biurze ma bardzo duży wpływ na komfort i efektywność pracy. Jest to szczególnie istotne w biurach typu open space, gdzie panujący gwar może powodować dekoncentrację i rozkojarzenie, a przy tym jest utrudnieniem podczas rozmów telefonicznych z kontrahentami czy klientami. Jak więc zadbać o prawidłową akustykę w biurze? Dlaczego akustyka w biurze jest ważna?…